Я на Блогдозері
Блог > Коментарі до замітки

Ющ Всемогутній



Мабуть, саме до річниці Помаранчевої революції вирішив один із учасників тих подій потішити народ рекламою з великими буквами «Я». Дивлюсь і бачу: Я – за ющенка ТОМУ ЩО патріот.

Так! президент Ющенко, сцуко, всесильний і іноді спроможний робити справжні дива. Не вірите?! Тоді скажіть, як йому вдалось знайти два десятка людей, які його підтримують?!!

Байдуже що є на бігмордах такі ляпи, як «я» і «громодянське суспільство» (для цього потрібно мінімум «ми»), чи «ющенко забезпечив розвиток села», а «Хоружівки» просто не помістилось… Головне, що одна реклама – справді правдива!

хочу


P.S. Ніякий я не агент, але… Є така партія, має вона сайт, на сайті кнопочка «Написати листа голові партії». Логічно припустити же на кнопці зображений сам усміхнений голова. До того ж цілих три листи, які виставлено на показ, адресовано саме йому. Проте на сайті ЦВК читаємо же ніякий він не голова, а просто член, самовисуванець.

 

середа, 18.11.2009, docebantur
Коментарі
2009/11/18 15:29:23
Я Ющ­ен­ка під­три­мую. Він най­кра­щий пре­зи­дент з усіх, що бу­ли. І точ­но кра­щий за то­го, що бу­де. Ук­ра­їн­сь­кий на­род не за­слу­го­вує на та­ко­го хо­ро­шо­го пре­зи­ден­та. Прос­то по­щас­ти­ло на 5 ро­ків...
-
2009/11/18 16:22:49
Ющ кращий за попередників тільки тим, що його легше послати.
Дивлячись на зареєстрованих кандидатів - і не буде у нас Президента... буде, як і зараз - "лялька на дротах"...
-
2009/11/18 16:29:56
"...Ук­раїнський народ не заслуговує..."
Завжди прикро було це чути від українців, але якщо написати так:

... Ук­раїнський народ не заслуговує на такого хорошого президента ...
то я погоджуюсь, на всі 100%
-
2009/11/18 16:56:49
Ющ кращий за попередників тільки тим, що його легше послати.
Дивлячись на зареєстрованих кандидатів - і не буде у нас Президента... буде, як і зараз - "лялька на дротах"...

Ля­ль­ку на дро­тах, яку бу­де важ­че по­сла­ти? Які ми оп­ти­міс­ти... =)

Ук­ра­їн­сь­кий на­род не ба­жає ні­чо­го змі­ню­ва­ти. Він хо­че про­дов­жен­ня бен­ке­та з де­ри­ба­ном, ко­руп­ці­єю, пі­ль­га­ми і дер­жав­ни­ми га­ран­ті­я­ми. Це кон­с­та­та­ція фак­ту. Ну а дик­та­ту­ра в та­ко­му ста­ні ви­ни­кає ав­то­ма­тич­но. Ющ­ен­ко від­тер­мі­ну­вав цей мо­мент на 5 ро­ків.
-
2009/11/18 17:17:31
Відтермінував?! Тим що за весь час президентства був у перших рядах на всіх бенкетах з дерибаном, корупці­єю, пільгами і державними гарантіями? На всіх...

А диктатура на українських землях річ не можлива. Срач - так, але не диктатура...
-
2009/11/18 17:27:21
Від­тер­мі­ну­вав не ко­руп­цію і де­ри­бан — це бу­ло до ньо­го і бу­де піс­ля ньо­го. Він від­тер­мі­ну­вав дик­та­ту­ру. Хо­че­ть­ся зви­чай­но, щоб я по­ми­ляв­ся, а ви бу­ли пра­ві, і дик­та­ту­ра справ­ді не­мож­ли­ва.
-
2009/11/18 17:50:39
Потрібно не писати "після нього", а БУЛИ ПРИ НЬОМУ.
Взагалі, подивитися що зробив доброго, так це допомога батькам при народженні дитини. А от з мінусів - хоч греблю гати. І найболючіше це зовнішня політика. Такого пизд*ца, що не кажіть, у нас ще не було.
Навіть зараз (забудемо що всі смокчуть газову трубу) він кличе кума, щоб позлити Путіна, не науковими-технологічними здобутками, не сильною армією, не рівнем життя населення... а варениками зі сметаною?!
Що не кажіть, а таки правда - такого наш народ не заслуговує.
-
2009/11/18 17:57:06
Хто в Ук­ра­ї­ні зго­ден при­й­ня­ти про­по­зи­цію МВФ і пе­рей­ти на рин­ко­ві ці­ни за газ? Ні­хто. Ющ­ен­ко має ви­йти один як д’­Ар­та­ньян і ска­за­ти «До­сить смок­та­ти га­зо­ву тру­бу»? Але ж він не гас­ко­нець, а ук­ра­ї­нець! ;)

Що сто­су­є­ть­ся Пу­ті­на, то йо­го злить аб­со­лют­но все по­в’я­за­не з Ющ­ен­ком. Ну, да­вай­те оби­ра­ти пре­зи­ден­та за прин­ци­пом, щоб він Пу­ті­на не злив. То­ді в нас зра­зу бу­де зов­ніш­ньо­по­лі­тич­ний про­рив, ага!
-
2009/11/18 18:20:50
МВФ створений тільки для того щоб видавати кредити без повернення. А перейти на ринкові ціни за газ готові лише ті хто немає доступу до труби (у всьому СНД "газовий бізнес" це "бізнес президента" і якщо погортати стару пресу там є інформація, як Вітьо його будували).
2 злить, не злить... наше завдання щоб усі сусіди тримали свої емоції при собі, не нищили наш імідж по світу. А не випрошувати, для прикладу, побачення з Мєдвєдєвим в Кишеневі, а потім щось намагатись демонструвати.
-
2009/11/18 18:26:57
Мо­ва йде про рин­ко­ві ці­ни на газ все­ре­ди­ні Ук­ра­ї­ни. То­ді «Наф­то­газ» став би при­бут­ко­вим і ко­жен гро­ма­дя­нин от­ри­му­вав би при­бу­ток. Але ж де­ри­ба­ни­ти зви­чай­но при­єм­ні­ше. Проб­ле­ма в то­му, що в Ро­сії є ко­му де­ри­ба­ни­ти і без на­ших де­ри­бан­щи­ків.
-
2009/11/18 18:44:33
"Нафтогаз"у вдається бути збитковим при сьогоднішніх цінах, він буде збитковим і при інших. Країна взагалі не потребує ні цієї компанії, ні всіх тих менших компаній-щупалець. Не було б, тоді російська сторона хоча б раз сказала правду, що держава Україна щось винна.
А останнє речення чиста правда, тому я спокійний "за національні переконання нашої влади". Вони це речення теж прекрасно розуміють.
-
2009/11/18 18:51:58
Са­ме то­му він і збит­ко­вий, що за­й­ма­є­ть­ся до­ту­ван­ням ці­ни на газ. Як­що куп­ля­ти газ за пі­ль­го­ви­ми ці­на­ми, а про­да­ва­ти за рин­ко­ви­ми, не мож­ли­во ма­ти зби­ток в прин­ци­пі — ариф­ме­ти­ка не до­зво­ляє.

Що сто­су­є­ть­ся ос­тан­ньо­го ре­чен­ня, то в ме­не ви­снов­ки як­раз про­ти­леж­ні. За мож­ли­вість куп­ля­ти газ за пі­ль­го­ви­ми ці­на­ми, на­ші де­ри­бан­щи­ки мо­жуть від­да­ти будь‐що.
-
2009/11/18 19:25:00
Якщо до цього ще додати, що країна може забезпечити 30% своїх газових потреб самотужки, то взагалі дуже оптимістична арифметика получиться. Проте, через "А І Б сідящіх на трубє" - математика в Україні є туманною наукою. І поки будуть різні "ЄЕСи", "РосУкрЕнерго", "Нафтогази", швайцарські реквізити... А І Б міцно сидітимуть...
А збиток легко робиться і при ціні 20$ і при 420$
-
2009/11/18 19:34:21
Ма­те­ма­ти­ка не є ту­ман­ною. Прос­то де­які роз­ра­хун­ки в ту­ма­ні. Але те, що олі­гар­хи ку­пу­ють газ ниж­че со­бі­вар­тос­ти, не за­пе­ре­чує ні­хто. А Йу­ля на­віть пи­ша­є­ть­ся цим до­сяг­нен­ням — це ж ан­ти­кри­зо­вий за­хід! То ж на­ші бла­го­дє­тє­лі — стіль­ки ро­бо­чих місць ство­рю­ють — чом би їх не до­ту­ва­ти з бю­дже­ту?!

Але мо­ва не про те. Річ у тім, що на­род Ук­ра­ї­ни під­три­мує та­ку по­лі­ти­ку. І мріє про «газ па­піі­сят».
-
2009/11/18 19:54:18
Згоден. Якби газ продававсь на заводи прозоро, то б ніхто у світі ніколи не застосовував проти "наших" антидемпінгові закони. Однак, наш герой теж доклав до цього свою неберущу руку.
Народ мріє про гроші, заплатить тричі сто папіісят, якщо буде мати з чого.
-
2009/11/18 21:51:27
Ге­рой до­клав. Ні­чо­го див­но­го. Він же ук­ра­їн­сь­кий пре­зи­дент, от­же, ні­як не мо­же бу­ти чес­ним.

А за газ ми за­пла­ти­мо. Ко­ли гро­ші від по­зик скін­ча­ть­ся, за­пла­ти­мо га­зо­тран­с­пор­т­ною сис­те­мою. По­тім є ще зем­ля (як­раз вчас­но за­кон про від­чу­жен­ня для сус­пі­ль­них по­треб при­й­ня­ли). Ну а по­тім, як у анек­до­ті, мож­на по­ду­ма­ти і про лю­дей... До зем­лі.
-
2009/11/18 22:57:49
Ну якщо згадати справу Лозінського і ще кілька справ, то у нас швидше почали з людей, дітей і земель. Систему залишили - на чорний день. Може це додасть тобі оптимізму:)
-
Гість: PR, 212.111.202.254
2009/11/19 10:38:35
Ну ви тут набалакались!.. Повертаючись до теми - справді, деколи так хочеться залишити все і жити в Європі. Та геть з голови "поражєнчіскіє" настрої - нам своє робить.
-
Гість: PR, 212.111.202.254
2009/11/19 14:15:22
Віктор Ющенко у своїй виборчій програмі трохи конкретніший, зокрема він однозначно говорить про недоцільність подовження перебування Чорноморського флоту Росії на базі у Севастополі після закінчення терміну відповідної угоди у 2017 році.
pravda.com.ua/news/2009/11/19/105601.htm

Можливо, слід голосувати за того хто не дозволить продовжити термін на перебування Чорноморському флоту Росії в Криму. А чи такий є?
-
Гість: Grace, 195.69.86.140
2009/11/25 21:38:27
Як на мене, Ющенку треба було стати міністром культури, а не президентом.
Президент повинен бути тією силою,яка б координувала всю могутність країни. А Ющенко слабкий,я так вважаю. Як при абсолютно безкорисному президенті може розвиватися нація?Країна? Наша влада - це справді цирк, а ми - сліпі глядачі.